سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین زمین برای ۶۰ شرکت‌های دانش بنیان در استان همدان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: در صورت اعلام آمادگی شرکت‌های دانش بنیان ۶۰ قطعه زمین برای ساخت و راه اندازی کارگاه با نازلترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

محمد رضا بادامی گفت: ایجاد منطقه فناوری برتر از سال ۹۹ در چهار استان کشور از جمله همدان آغاز شده که تاکنون تنها استان همدان نسبت به آغاز فرایند کاری مربوطه اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: زیر ساخت‌های لازم  منطقه ناحیه صنعتی بوعلی ۳ با  ۴۲ هکتار  زمین تامین و از اواخر آذر سال گذشته واگذاری‌ها آغاز شده است.

او گفت: پارک علم و فناوری در صورت معرفی واحد‌های فناور و دانش بنیان زمینه استقرار آن‌ها را در این مکان فراهم می‌کند که این کار در حال جریان است.

بادامی افزود: درصدد تملک ۳۵۰ هکتاری زمین و الحاق آن به این مجموعه هستیم که در این صورت وسعت آن به حدود ۴۰۰ هکتاری افزایش خواهد یافت.

طرح ایجاد و راه اندازی پارک علم و فناوری همدان در اواخر سال ۱۳۸۲ همسو با سیاست‌های کلان نظامِ مقدس جمهوری اسلامی ایران و استان، در کارگروه پژوهش و فناوری استان مطرح و مطالعات و تهیه طرح توجیهی جهت راه اندازی پارک از سال ۱۳۸۳ آغاز گردید. سرانجام پس از طی مراحل لازم، در مصوبات سفر اول ریاست محترم جمهور اعتبارات اولیه به پارک اختصاص یافت و پارک علم و فناوری استان، در راستای ایفای نقش ارزنده خود در رشد و توسعه فناوری‌های پیشرفته در نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۸۷ با اخذ موافقت اصولی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای سیاست‌های دولت، با حمایت و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همکاری استانداری همدان، تأسیس و فعالیت خود را رسماً آغاز نموده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.