سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

۱۸ برنامه متمرکز در هفته معلم برگزار می‌شود

موسوی نژاد از برگزاری ۱۸ برنامه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نشست خبری گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم ۱۸ عنوان برنامه به صورت متمرکز در استان اجرا می‌شود.

او گفت: مراسم محوری سپاس معلم با حضور قناعت استاندار خراسان جنوبی، روز چهارشنبه این هفته در مدرسه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی بیرجند برگزار می‌شود.

موسوی نژاد گفت: در مراسم تجلیل از معلمین برتر استانی، ۶ معلم نمونه استانی و ۵۴ معلم نمونه شهرستانی تجلیل خواهند شد و از ۵۲ مدیر و معاون برتر مدارس استان نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پویش کشوری معلم خوب من نیز به صورت کشوری برگزار خواهد شد و هم استانی ها می توانند با ضبط ویدئوهای دو دقیقه ای، نسبت به شرکت در این پویش اقدام کنند.

او گفت: برنامه ریزی هایی صورت گرفته است تا سرپرست اداره کل در مرکز استان و مدیران آموزش و پرورش در شهرستان ها نسبت به سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ها اقدام کنند.

موسوی نژاد گفت: غبارروبی مزار شهدا، اجرای برنامه های بسیج فرهنگیان و دیدار با خانواده فرهنگیانی که در زمان کرونا فوت کرده اند، از دیگر برنامه آموزش و پرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.