سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات سلامت روان به بهبودیافتگان کرونا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: اجرای طرح مراقبت از بهبود یافتگان کرونا در استان، به ۳ هزار و ۲۰۶ نفر در این زمینه خدمات سلامت روان ارائه شد.

محمدرضا اکبری گفت : ارائه خدمات سلامت روان یکی از حیطه‌ها و شرح خدمات معاونت بهداشت دانشگاه است که با شیوع کرونا، طرح مراقبت از بهبودیافتگان در استان به اجرا درآمد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت : در همین راستا از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، ۳ هزار و ۲۰۶ نفر بهبودیافته کرونا، خدمات سلامت روان دریافت کردند و ۶۷۲ مشاوره سوگ نیز برای افرادی که عزیزان خود را به دلیل کرونا از دست دادند، ارائه شد.

او  گفت : طی این بازه زمانی، به ۱۴ هزار و ۸۴۰ نفر در زمینه مهارت‌های فرزندپروری، ۲۴ هزار و ۲۵۸ نفر در زمینه پیشگیری از اعتیاد، ۷ هزار و ۷۹ نفر در زمینه نوجوان سالم و ۱۷ هزار و ۶۷۳ نفر در زمینه مهارت‌های زندگی مشاوره و آموزش‌های لازم داده شد.

اکبری گفت: مردم می‌توانند برای دریافت خدمات سلامت روان با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند و مستقیما به کارشناسان سلامت روان وصل شده و خدمات روانشناختی تلفنی دریافت کرده و یا برای دریافت خدمات حضوری به نزدیک‌ترین مراکز خدمات جامع سلامت محل زندگی خود مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.