سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه در کردستان

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان برنامه امتحانات دوره اول متوسطه و برنامه هماهنگ پایه نهم در نوبت خرداد ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

طالب رستمی گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در برگزاری مطلوب امتحانات سراسر استان، امتحانات دوره اول متوسطه و برنامه امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم متوسطه اول دانش ­آموزان روزانه/ آموزش از راه دور/ داوطلبان آزادِ طرح جامع در نوبت خرداد ۱۴۰۱ اعلام می شود.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس مصوبه ستاد امتحانات استان کلیه مدارس روزانه سطح اسـتان اعم از دولتی، غیر دولتی و ... مؤظف هستند امتحانات نوبت خردادماه کلیه پایه های دوره اول متوسطه را از روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ شروع و حداکثر تا روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ به پایان برسانند.

او گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در زمان برگزاری آزمون ضروری است و امتحانات نوبت خردادماه پایه های هفتم و هشتم به صورت داخلی و توسط مدرسه و امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی برگزار خواهد شد.

رستمی می گوید: کلاس های درس الزماً تاپایان اردیبهشت ماه دایر می باشد و امتحانات هماهنگ استانی دانش آموزان مدارس آموزش از راه دور پایه نهم فقط در نوبت بعداز ظهر و طبق برنامه ابلاغی برگزار می شود.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان گفت: امتحان پایانی درس زبان انگلیسی پایه نهم متوسطه اول به صورت دو بخشwriting و listening می باشد، بخش listening (گوش دادن) همزمان با امتحانات کتبی در همان تاریخ امتحان زبان انگلیسی و با فایل صوتی و سؤالات هماهنگ استانی برگزار می شود.

او می گوید:مدارس مجری برگزاری امتحانات داوطلبان آزاد می بایست نسبت بـه انجام امتحانات شفاهی و عملی افراد ذینفع بر اساس مفاد آیین نامه امتحانات همانند سایر دانش آموزان در خرداد ۱۴۰۱ اقدام نمایند و مسئولیت اجرای دقیق امتحانات شفاهی و عملی به عهده دبیران شاغل به تدریس در مدارس خواهد بود و برای آنان ابلاغ با قید تاریخ برگزاری امتحانات صادر گردد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.