سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۸۴ هزار نفر برای طرح جهش مسکن در کرمانشاه حائز شرایط هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به ثبت نام ۱۹۳ هزار و ۸۶۲ نفر در استان برای طرح جهش مسکن گفت : از این تعداد ۸۴ هزار و ۴۳۸ نفر حائز شرایط بوده اند .

مهرداد آهکی گفت : بیشترین آمار ثبت نام متعلق به شهرستان کرمانشاه با ۱۱۵ هزار و ۶۷۷ نفر، اسلام آبادغرب ۱۷ هزار و ۴۳۸ نفر و جوانرود هشت هزار و ۹۷۹ نفر بوده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تعداد ثبت نامی‌های شهرستان‌های کنگاور، سنقروکلیایی و صحنه بین پنج تا هشت هزار نفر بوده است.

سهمیه که از احداث سالانه یک میلیون مسکن کشور به کرمانشاه اختصاص پیدا کرده است ۲۹ هزار و ۸۷۸ واحد است که باید در زمینی به مساحت ۸۰۵ هکتار احداث شود.

کل سهمیه اختصاص یافته به استان برای احداث مسکن در طول چهار سال اجرای طرح ۱۱۹ هزار و ۵۱۳ واحد است زمین مورد نیاز برای احداث این تعداد واحد مسکونی بالغ بر سه هزار و ۲۲۲ هکتار است.

اراضی شناسایی شده برای احداث مسکن در شهر کرمانشاه که بیشترین متقاضی را دارد در چهار محل شامل جنب بیمارستان امام رضا (ع)، جنب مسکن مهر دولت آباد، جنب دانشکده کشاورزی و جنب مسکن مهر سجادیه جمعا به مقدار ۷۲۳ هکتار قرار دارند.

 یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای احداث مسکن در استان تامین شده، عملیات ساخت ۱۸ هزار واحد در زمینی به مساحت ۲۷۲ هکتار آغاز شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.