سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی: باید پیگیر برطرف شدن دغدغه‌های ورزشکاران باشیم/ دبیر: کشتی از وزارت ورزش هم بزرگتر است

مرحله دوم بازسازی خانه کشتی شهید هادی در مجموعه ورزشی آزادی با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که برای افتتاح مرحله دوم بازسازی خانه کشتی شهید هادی در مجموعه ورزش آزادی حاضر شده بود در مورد نامه قهرمانان به رئیس جمهوری گفت: امروز نامه‌ها و درخواست‌ها را دسته‌بندی کردیم تا از طریق معاونان خواسته‌های ورزشکاران از سوی ریاست جمهوری پیگیری شود. من چند نامه را خواندم. چند موضوع در آن‌ها مطرح بود؛ اول تحصیل، دوم شغل و سوم بیمه. ۱۲ نامه‌ای که امروز پیگیری کردم، دغدغه ورزشکار ما این سه مورد است. باید پیگیری کنیم و برطرف شود. از دبیر می‌خواهم قدردانی کنم.   تعطیلات عید اینجا بود و در ۲۲ روز کار را جمع کرد. خیلی‌های دیگر تعطیل بودند، اما این عزیزان ماندند. استخر چهار فصل و رستوران و امروز هم اینجا افتتاح شد. کسانی که  کیفیت کار را متوجه می‌شوند، می‌بینند تمام چیز‌هایی که کشتی‌گیر می‌خواهد، اینجا وجود دارد. در واقع دبیر اینجا را تبدیل به احسن کرد.

مراسم افتتاح مرحله دوم بازسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از ساعت ۱۵ امروز (۱۰ اردیبهشت) با حضور حمید سجادی وزیر ورزش، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی،   پژمان درستکار سرمربی تیم ملی آزاد، اعضای کادرفنی تیم‌های ملی، محسن فرح‌وشی سرمربی پیشین تیم ملی آزاد،   عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سابق سازمان لیگ کشتی و رئیس فدراسیون بدنسازی وپرورش اندام برگزار شد.

دبیر: گفتند من رفیق باز هستم

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در این مراسم با اشاره به مدال‌های کشتی در میادین مختلف گفت: روز گذشته محمد بنا صحبت کرد، گفت ما ۳۱۲ قهرمان المپیک و جهانی داریم، آسیایی را صحبت نمی‌کنیم. فدراسیون کشتی زیر مجموعه وزارت ورزش است، اما کشتی از وزارت ورزش هم بزرگتر است. کشتی بسیار بزرگ است و من بخشی از آن را اداره می‌کنم. اینقدر که ما از کشتی صحبت می‌کنیم همان اندازه آمریکا این توجه را به بسکتبال، ژاپن به جودو، کره به تکواندو و انگلیس و برزیل به فوتبال دارند. کشتی ورزش صادراتی ماست، مردم شاید به رشته‌های دیگر حساس نباشند، اما نسبت به کشتی اگر باخت باشد ناراحت می‌شوند.

دبیر گفت: آقای سجادی ما از شما حمایت می‌خواهیم، آقای بنا و مربیان ما اینجا هستند. در مورد درستکار چه گفتند، گفتند رفیق باز هستم، اما نتایج چه شد؟ کادر آزاد و فرنگی ما بسیار خوب است، تمام ذکر و فکر ما المپیک پاریس است. تیم چهارم فرنگی و تیم دوم آزاد را به قهرمانی آسیا فرستادیم و دیدید چند طلا گرفتیم. هر کسی هم جای من بیاید باید این راه را برود.

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت های ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا که در مغولستان برگزار شد عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ماشاالله دبیر
کار برای خدا باشد نتیجه خوب حاصل میشود