سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد گلر تیم ملی فوتبال از دست بازیکنان خارجی بلند شد

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که از بی کیفیتی بازیکنان خارجی به ستوه آمده بود باز هم این به این موضوع معترض شد.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: چندین سال فریاد می‌زنیم که بازیکنان خارجی باید به لیگ ایران بیایند که بتوانند به پیشرفت فوتبال ما کمک کنند. تیم‌های فولاد، سپاهان و گل گهر بازیکنان خارجی خوبی در ترکیب خود دارند. همچنین کی روش استنلی جزو بازیکنان خارجی خوب  لیگ ما است.

بازیکنان خارجی با قرارداد‌های نجومی  در چند سال گذشته وارد لیگ برتر فوتبال کشورمان شدند و برخی از آن‌ها بدون حتی یک دقیقه بازی به کشور خود بازگشتند و  به فیفا شکایت کردند و  باعث محکومیت تیم‌های ما در دادگاه‌های بین المللی شدند و پول‌های نجومی به دست آوردند.


بیشتر بخوانید


نکیسا گفت: در چند سال گذشته بازیکنان بی کیفیت زیادی  به فوتبال ما  ورود کردند. باید معیار‌هایی در نظر بگیرند تا خارجی‌های  باکیفیت به لیگ ما بیایند. کشور‌های حوزه خلیج فارس و شرق آسیا بازیکنان با کیفیتی را به خدمت می‌گیرند و باید از آن‌ها الگوبرداری کنیم.  

مسئولان فوتبال برای اینکه از ورود بازیکنان بی کیفیت به فوتبال کشورمان جلوگیری کنند قانون تعداد بازی ملی را برای خارجی‌ها در نظر گرفتند تا نفراتی که سابقه ملی در کارنامه خود دارند وارد لیگ برتر فوتبال کشورمان شوند.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.