سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران استان قزوین

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران قزوینی در سال جاری خبر داد.

 مسعود بخارایی گفت: طرح پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران امسال برای بیش از سه هزار نفر از جامعه هدف در استان باید اجرا شود.

بخارایی افزود: اجرای این طرح با هدف افزایش سطح درمان و بهداشت، کاهش هزینه‌های درمان، تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، کمک به بهبود سلامت و کاهش مشکلات درمانی جامعه ایثارگران انجام می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح پایش سلامت یک هزار و ۷۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران قزوینی در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۸۴۶ نفر پایش سلامت شدند و برخی از این افراد به دلیل نیاز به مراقبت و پیگیری بیشتر، بیش از یک بار پایش شدند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: در حال حاضر طرح پایش سلامت با اولویت والدین شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و همسران شهدا شروع شده و به ترتیب با هدف پوشش همگانی جامعه هدف ادامه دارد.

به گفته بخارایی، هم اکنون یک هزار و ۳۰۰ نفر از والدین شهدای این استان حق پرستاری دریافت می‌کنند و تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین همه والدین شهدا، جانبازان ۷۰ درصد، همسران شهدای بالای ۷۰ سال سن و ایثارگران دارای بیماری صعب‌العلاج استان قزوین در طرح پایش سلامت قرار دارند.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.