سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف رنگهای قرمز و نارنجی از نقشه کرونایی آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: رنگ های قرمز و نارنجی از نقشه کرونایی استان حذف شدند.

دکتر محمدامین، ولی زاد گفت: با فروکش کردن خیز ششم کرونا رنگ های قرمز و نارنجی از نقشه کرونایی استان حذف شدند و در حال حاضر، ۱۰ شهر در وضعیت زرد و هفت شهر دیگر در وضعیت آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی می گوید: وضعیت شهرستان‌های بوکان، سردشت، مهاباد، پیرانشهر، سلماس، ماکو و نقده در ابتدای هفته جاری از لحاظ کرونایی، آبی است.

به گفته وی ارومیه، همچنان در وضعیت زرد است، و شهرستان‌های شوط، پلدشت، خوی، چایپاره، و چالدران در شمال استان و اشنویه، تکاب، شاهین دژ و میاندوآب وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم به سمت نارنجی و قرمز نروند.

ولی زاد گفت: طبق برآورد‌های انجام شده در هفته جاری وضعیت شهرستان‌های سلماس، ماکو و چایپاره نسبت به هفته پیش بهتر شده، ولی دیگر شهرستان‌ها تغییر وضعیتی نداشته‌اند.

این مقام دانشگاهی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در تداوم وضعیت موجود ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان، مناطق با وضعیت زرد، آن‌ها به سمت رنگ آبی حرکت کنند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون  ۳۵۷ هزار و ۵۲۱ نفر از مردم استان آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و ۷ هزار و ۵۶۷ نفر نیز قربانی این بیماری شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.