سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان:

پارسال حدود ۲ میلیون تن کالای اساسی از بندر چابهار به سایر نقاط کشور منتقل شد

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته یک میلیون و ۹۸۱ هزار و ۱۵۶ تن کالای اساسی از بندر چابهار به سایر نقاط کشور منتقل شد.

مهرالله داموغ گفت:  چابهار بندری مهم و مسیری کم هزینه برای کشور‌های آسیای میانه است که با برخورداری از تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری قابلیت تبدیل شدن به یک کریدور کلیدی ترانزیت و حمل و نقل بین المللی را دارا است.

او  گفت: این حجم کالای اساسی بوسیله ۷۹ هزار و ۹۹۰ دستگاه کامیون جابجا شده است.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان  گفت:  عمده کالا‌های اساسی حمل شده شامل گندم، برنج، ذرت، جو و شکر است و با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالا‌های اساسی در جنوب این استان اعمال نشده و نخواهد شد.

او گفت:  خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌های انجام شده روند حمل کالای اساسی از بندر چابهار مطلوب است و این روند بدون هیچ مشکلی تداوم خواهد داشت.

 استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی، ۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ۲ قرارگاه پلیس راه در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که هر کدام تعدادی از شهرستان‌های استان را زیر پوشش دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.