سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی:

قانون عدم معامله با رژیم صهیونیستی یک موضوع اعتقادی است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قانون عدم معامله با رژیم صهیونیستی لازم الاجرا و یک موضوع اعتقادی است.

 محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی  در پاسخ به سوالی درباره لازم الاجرا بودن قانون عدم معامله با افراد رژیم صهیونیستی گفت: این قانون همیشه لازم الاجرا و یک موضوع اعتقادی نیز بوده است. همه افرادی که در جمهوری اسلامی مسئولیت داشتند صرف نظر از تفکر سیاسی شان به این مسئولیت عمل کردند . هرگز در این سال‌ها هیچ معامله‌ای با رژیم منحط صهیونیستی صورت نگرفته است.

جنبشی به نام بایکوت اسرائیل (BDS) جنبشی جهانی است که هدف آن تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی با ابزار‌های اقتصادی برای پایان بخشیدن به اشغال سرزمین فلسطین، رفع تبعیض و به رسمیت شناختن حق بازگشت میلیون‌ها آواره فلسطینی است.ایران نیز در سال ۱۳۸۷ به تصویب طرحی با نام " الزام دولت به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین" اقدام کرد. طرحی ۶ بندی که اصل موضوع در بند پنجم آن گنجانده شده است.

وی درباره روند انرژی اتمی نیز گفت:در چهارجوپ منویات مقام معظم رهبری برای اولین بار در تاریخ سند جامع توسعه راهبرد هسته‌ای را تهیه کرده ایم. در چند ماه دولت سیزدهم مراحل تصویب آن  طی و در ۲۰ فروردین توسط رئیس جمهور رو نمایی شد. این سند یک افق ۲۰ ساله را هدف گذاری می‌کند. یک خیزش بزرگ برای بردن نتایج و آثار فناوری هسته‌ای در زندگی ،اقتصاد و اشتغال مردم خواهد بود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.