سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز جهانی قدس نماد وحدت، انسجام و یکپارچگی مسلمانان جهان است

ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان گفت: روز جهانی قدس نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین، ابراز نفرت و خشم امت اسلام از جبهه استکبار و جنایت های ضدبشری و غیرانسانی رژیم صهیونیستی و نمایش وحدت، انسجام و یکپارچگی مسلمانان جهان است.

محمدمهدی گرگیچ  گفت:  روز قدس نشانه مخالفت سراسری جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس سبب تقویت هر چه بیشتر روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و تمامی آزادیخواهان جهان شده است.

او گفت: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی کشورهای اسلامی آثار، برکات و نتایج متعددی به دنبال دارد که یکی از مهمترین آن‌ها شکست رژیم صهیونیستی در فلسطین و محقق نشدن اهداف شوم آنان است.

ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان گفت: اقدام حکیمانه و هوشمندانه امام (ره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس با هدف حمایت از ملت ستمدیده فلسطین بوده است.

او گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه همگانی است  و  با شرکت پرشور و قدرتمندانه در راهپیمایی این روز بزرگ بار دیگر اتحاد امت اسلامی به جهانیان نشان داده خواهد شد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.