سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی گردان‌های ذخیره خود را فراخواند

در آستانه روز جهانی قدس، ارتش رژیم صهیونیستی ۶ گردان از نیرو‌های ذخیره خود را فراخواند.

در آستانه روز جهانی قدس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۶ گردان از نیرو‌های ذخیره خود را فراخوانده تا آن‌ها را در منطقه دیوار حائل و در امتداد مناطق مرزی با کرانه باختری مستقر کند.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فراخوانی این گردان‌ها پس از جلسه برآورد اوضاع توسط فرماندهان ارتش و به دستور آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش انجام گرفته است. این نیرو‌ها قرار است حداقل ۳ هفته در کرانه باختری مستقر باشند.

از طرفی دیگر نیز در ادامه حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجدالاقصی، امروز (پنجشنبه) نظامیان اشغالگر پس از اقامه نماز صبح به نمازگزاران در صحن‌های مسجدالاقصی حمله کرده و گاز اشک آور شلیک کردند. پس از پایان نماز صبح، نمازگزاران، راهپیمایی گسترده‌ای در صحن‌های مسجدالاقصی در حمایت از این مسجد و اماکن مقدس مسلمانان و در اعتراض به تجاوزات و حملات صهیونیستی‌ها به اماکن مقدس و مردم فلسطین برگزار کردند.

در حین این راهپیمایی‌ها نظامیان اشغالگر در بام ساختمان‌های اطراف مسجدالاقصی مستقر شده و برای متفرق کردن معترضان به سمت آن‌ها گاز اشک آور پرتاب کرده و وارد صحن‌های مسجدالاقصی شدند. در این اعتراضات ده‌ها فلسطین دچار خفگی شدند.

این در حالی است که هزاران فلسطینی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در صحن‌های مسجدالاقصی با وجود تدابیر سختگیرانه مقامات رژیم صهیونیستی، شب قدر را احیا کردند و با وجود محدودیت‌های رفت و آمد، صحن‌ها و نمازخانه‌های الاقصی مملو از نمازگزارانی بود که از شهر‌های قدس اشغالی و کرانه باختری آمده بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
به حال این جهان غربی که مدعی حقوق بشر و مدعی انسانیت اند ولی از حاکمان و حکومت درندگان اشغالگر دفاع می کنند باید برای نابودیشان از خدا مدد بخواهیم