سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردان‌های القدس از پهپاد «جنین» رونمایی کرد + فیلم و تصاویر

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از پهپادهای جدید مقاومت به نام «جنین» رونمایی کرد.

ابوحمزه، سخنگوی گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنان خود به مناسبت روز جهانی قدس به صهیونیست‌ها هشدار داد که بی احترامی به مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی به معنای آغاز جنگ گسترده علیه اشغالگران است و نبرد پیش رو فراتر از مرز‌های فلسطین است. محور مقاومت فلسطین دارای توان دفاعی و تهاجمی بالایی است و با شروع جنگ دشمن بدترین طعم جنگ را خواهد چشید. نیرو‌های مقاومت پیامی صریح به صهیونیست‌ها می‌دهند که نابودی دشمن با جبهه مقاومت سوزان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، سخنگوی گردان‌های القدس در ادامه  از پهپادی رونمایی کرد و گفت: «ما در سال ۲۰۱۹ یک منطقه نظامی اسرائیل را با پهپاد هدف قرار دادیم. پهپاد جنین مورد استفاده نیرو‌های ماست و مجاهدین ما  در داخل نوار غزه به تقویت آن ادامه می‌دهند.»

او در انتها به تحولات قدس پرداخت و مهمترین ویژگی روز قدس امسال را تجاوزات و ستمگری صریح نظامیان رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: با وجود تسلیم شدن برخی کشور‌های عربی از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، شجاعت و قدرت در میان مردمی است که از مسیر فلسطین منحرف نخواهند شد. ما ملت‌های آزاده را مورد خطاب می‌دهیم که مهم‌ترین آن‌ها ایران است که هرگز در حمایت از ما با هر آنچه که دارد کوتاهی نکرده است.

 این پهپاد در حالی رونمایی می‌شود که چندی پیش، پس از حمله جنگنده‌های صهیونیست به باریکه غزه در مناطقی در نزدیکی خان یونس، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز در مقابل برای اولین بار از موشک روسی «استرلا» برای هدف قرار دادن جنگنده‌های صهیونیستی استفاده کردند که موجب شد جنگنده‌های صهیونیست آسمان غزه را ترک کنند.

گردان‌های القدس همچنین تصاویری از حمله با پهپاد جنین به یک دستگاه خودروی نظامی ارتش اشغالگر اسرائیل به نمایش گذاشت. این حمله در تاریخ هفتم سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی انجام گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۴:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای صهیونیستهای خبیث ملعون کافر ای دشمنان ایران اسلامی بدانید و آگاه باشید که دلاور مردان مرد سپاه امت حزب الله علویون خیبر شکنان با شمشیر عدالت گستر ذوالفقار حضرت امام علی علیه السلام حیدر کرار سیف ذوالفقار القدس بر شما مشرکین ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین کودک کشان مظلوم کشان شکنجه گران ضد حقوق بشران بی عدالتان نژادپرستان فاشیست صهیونیست اشغالگران و همپیمانان رذل منحوستان همچون آیه سوره والعادیات که در وصف امیرالمومنین امام علی ع صدیق شهید معصوم شجاع دل و سپاه لشکریانش در قرآن کریم گفته و نازل شده از طرف خداوند جل جلاله خواهند تاخت و باین حمله برق آسا و دلاورانه که از زمین آسمان دریا بر شما خبیثان شیاطین کافر صهیونیستی حمله خواهند کرد اسیر و نابودتان خواهند کرد و به زباله دان ملعونین تاریخ بشری پرتتان خواهند کرد که دیگر اثری از آثارتان بر روی نقشه فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باقی نخواهد ماند و آن زمان دیر نیست و واقع خواهد شد . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
جدی وقت آن نرسیده به فکر مردم خود بود و جنگ امروز سالها پیش شروع شده از کودکی،
امروز دختران و پسران سمت مواد مخدر، الکل و.... رفته اند و رو بی دینی آورده اند چرا که جنگ جنگ موشک نیست، داشته باشید ولی بسه این بچه های ایران فردا رو خواهند ساخت یکم به فکر مردم باشید
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر یک روز همه دشمنان اسلام از بین بروند باز هم مسلمانان با خود می جنگند ، زیرا بغیر از جنگ و آدمکشی کار دیگری بلد نیستند. شیعه با سنی ، وهابی با ولائی ، داعش با القاعده و......
اگر هم گروهی باقی نماند که با آنها بجنگند با زنان، حجاب و عفاف تحصیل و کار زنان ، و.... جنگ به راه می اندازند.
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یکی زحمت بکشه اون لحظه شلیک پهپاد رو استپ کنه و ببینه ، خدایش چیه که داره شلیک میشه راکت ، یا شیشه حاوی بنزین ، کاملا معلوم ساختگیه ،
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینکه بهش نخورد بعدشم انگار کلتف ملتف بودی
علی
۰۵:۱۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
با پیشرفت در فناوری می توانند ضربه های مهلکی بر اسراییل بزنند انشاءالله
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بماند که پول اینا از کجا میاد
آرش
۱۰:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مطمئن باش پولش حلاله و حق هیچ کسی خورده نشده
ایرانی
۱۴:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
از پول شما نیست از جایه دیگه است
بی نام
۲۲:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بطری پرت کرد؟
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خوشحالمون کردین تمام مشکلات ما روحل کردین
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی عجیبه که با وجود این که ایران ادعا میکنه فقط پشتیبانی معنوی میکنه از انصارالله و حزب الله و حماس و... ولی یه دفعه این گروه ها از نظر تکنولوژی و بی پول و... همشون برا خودشون پهپاد و موشک میسازن بعد عربستان با اون همه پول نمیتونه چهارتا موشک و پهپاد بسازه خیلی عجیبه واقعا
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
نخورد بهش که
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بی پول و فقر مردم باعث طلاق، فحشا، دزدی و .. میشود.
مسولان این اتفاق ها کی است؟
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خوب که چی؟
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام و درود
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ماشاالله ایولله
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
طلاق های زیادی در ایران بخاطر بیکاری و بی پولی انفاق میفته.
مسبب اینها کی است؟
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بمب هاش دقیق و هوشمند نیست خورد به بغل جیپ.
زاگرسیان
۱۷:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
به امید روزی که اطلاعات و تواناییهای مقاومت به بیرون درز نکند و فقط گوشه ای از توان مقاومت و ترس در دل دشمنان رونمایی شود.
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل.درود بر فلسطین.درود بر رهبر