سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین؛ مهمترین دستاورد روز جهانی قدس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:روز جهانی قدس روز بیداری مسلمانان است و اکنون مسئله فلسطین به بعد جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی گفت: حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ جمعه آخر ماه رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند و هدف از نامگذاری این روز آگاهسازی نسبت به خطر موجودیت رژیم اسرائیل بود.

او می گوید: روز قدس بهانه‌ای برای اتحاد بیشتر مسلمانان جهان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امروزه مسئله فلسطین از بعد ملی تبدیل به بعد جهانی شده و مخالفت جهانی نسبت به موجودیت رژیم اشغالگر قدس به وجود آمده است.

او با اشاره به دستاوردهای بزرگ روز جهانی قدس، گفت: روز قدس توطئه غرب و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان را خنثی کرد و مسلمانان را بیش از پیش متحد ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره روز قدس، گفت: پس از حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب نیز به روز قدس نگاه ویژه‌ای دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در تشریح برنامه های این اداره کل در زمینه مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: با هدف افزایش مشارکت مردمی در  راهپیمایی روز قدس مبلغین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در تمامی مساجد و بقاع متبرکه شهرها حضور پیدا کرده و مردم را برای حضور در این راهپیمایی ارشاد کردند.

او می گوید: برنامه های متعدد بصیرتی، و توجیهی و عملیاتی با رویکرد فراخوان روز قدس را تدوین کردیم و مبلغین در تلاشند تا در مناطق روستایی و شهری در قالب برنامه های متعدد، افراد تأثیرگذار را به میدان بکشانند و مردم را در بحث مشارکت حداکثری توجیه کنند؛ به گونه ای که هر شخص چندین نفر را برای شرکت در راهپیمایی متقاعد کند.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی گفت: همچنین تبلیغات محیطی اعم از نصب بنر و پلاکارد در ادارات اجرایی و تبلیغات در فضای مجازی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس  توسط این اداره کل انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.