سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هماهنگی برای هفته فرهنگی تفرش

هفته فرهنگی تفرش از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

به مناسبت هفته فرهنگی تفرش که قرار است  از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت برگزار شود مسئولان فرهنگی این شهرستان جلسه هماهنگی برگزار کردند و تعدادی از حاضران نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی و غذای محلی در سطح شهر، اعطای لوح چهره ماندگار شهرستان تفرش به سه شهروند تفرشی، اعطای لوح شهروند افتخاری به سه شهروند غیر تفرشی و تبلیغ هفته فرهنگی تفرش در سراسر استان مرکزی با همکاری شهرداری‌های کل استان مرکزی، از جمله مصوبات این جلسه بود.

این جلسه به ریاست حاج علی بیگی فرماندار و با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه، سرهنگ میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفرش برگزار شد.

در این جلسه حاج علی بیگی فرماندار تفرش با تاکید بر این که دهمین سال هفته فرهنگی تفرش باید باشکوه برگزار شود، گفت: می‌توانیم با کمک این مراسم در هفته فرهنگی شهر تفرش قابلیت‌های گردشگری و صنایع دستی شهرمان را به استان و کشور معرفی کنیم.

حاج علی بیگی گفت: طبیعتا با مناسب انجام دادن کار‌ها فرصت خوبی برای جذب گردشگر به شهر تفرش می‌باشد که کمک شایانی به ایجاد اشتغال می‌کند.

حجت الاسلام حسین اجرایی امام جمعه شهرستان تفرش در خصوص مراسم هفته فرهنگی شهر تفرش گفت: این مراسم می‌تواند همانند یک ویترن عمل کند و نقاط قوت و ضعف شهر را نشان بدهد، بنابراین می‌توان کمبود‌ها را شناسایی کرد و جهت رفع آن‌ها اقدام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.