سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

حمایت از مردم فلسطین یک رسالت دینی است

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: حمایت از مردم فلسطین یک رسالت دینی است و روز جهانی قدس باید به نمادی از حمایت مسلمانان از بیت‌المقدس تبدیل شود.

مولوی عبدالصمد کریم زایی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیست با حمایت کشور‌های غربی، جنایات زیادی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد که انسانیت حکم می‌کند باید مقابل این جنایات ایستاد و از حقوق مردم فلسطین دفاع کرد.

او گفت: بیت المقدس از نظر اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا مسجدالاقصی، نخستین قبله مسلمانان است  و حمایت از اهداف و آرمان‌های ملت ستمدیده فلسطین یک رسالت دینی، تکلیف الهی و انسانی است.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر  گفت: دفاع از حق مظلوم و افراد ستمدیده، همواره جزو مبانی و احکام اسلامی بوده و حمایت از فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نیز در مورد قبله اول مسلمین و مسجدالاقصی رخ داده است، بی‌تفاوت باشد.

او  ضمن دعوت از قشر‌های مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، حضور در این راهپیمایی را یک وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد که حضور مردم، مشت کوبده‌ای بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.