سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان طی بیانیه‌ای از مردم برای شرکت حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۱ دعوت به عمل آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  و مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان با صدور بیانیه‌ای ، ضمن حضور دسته جمعی خود و پرسنل این مجموعه در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم شریف استان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل می‌آورند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
فلسطین پاره تن اسلام است "امام خمینی"

روز جهانی قدس روز فریاد مردم آزادی خواه جهان علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و روز حمایت انسان‌های خدا جو از مردم بی پناه فلسطین است. روز محکوم نمودن سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای است.

روز قدس روز تجلی وحدت امت اسلام برای رهایی قبله نخستین مسلمین جهان است.

روز قدس، روز انزجار ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم و همپیمانان جنایتکار آنان را مشخص نموده و ادعا‌های دروغین حقوق بشری و انسان دوستی آنان را پوچ و بی معنا ساخت است.

رژیم جعلی صهیونیستی به فرموده پیر مراد حضرت امام خمینی، یک غده سرطانی است و باید از روی کره زمین محو بشود.

شکی نیست که حضور شکوهمند و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، موجب تقویت روحیه‌ی جبهه مقاومت گشته و زمینه ویرانی کاخ‌های سست‌تر از بیت عنکبوت ظالمین را فراهم آورده و ایمان و اراده مردم مظلوم فلسطین و تمام پابرهنگان عالم را برای ادامه مبارزه با ظلم و استکبار جهانی مستحکم‌تر می‌نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.