عصر شعر با محوریت روز قدس و رونمایی از کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم» به همراه کارگاه های هنری ، فردا در «پردیس سینمایی مهر قدس» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: برنامه عصر شعر با حضوربیش از ۳۰ شاعر برتر و دغدغه‌مند استان برگزار و اشعاری با موضوعات قدس، فلسطین، ایران هسته ای، روایت فتح و امام حسن (ع) قرائت خواهد شد.

محمدمهدی سموات گفت: کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم» شامل رباعیاتی از ۳۷ شاعر استان همدان است، و این مجموعه شامل گزیده‌ای از رباعیات شاعران متولد ۱۳۵۷ به بعد استان همدان است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان و با کوشش حجت یحیوی جمع آوری شده است که فردا در برنامه عصر شعر رونمایی می‌شود.

 کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم»  شصت و نهمین اثر مکتوب و هفتمین مجموعه شعر حوزه هنری استان همدان است و این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر در تیراژ ۱۲۵۰ نسخه و ۱۰۶ صفحه روانه بازار کتاب شده است.

او گفت: در این برنامه کارگاه های  هنری در رشته‌های خوشنویسی، تذهیب، نقاشی نیز برگزار و از آثار تولیدی در این برنامه، نمایشگاهی نیز برپا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار