سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شماره گذاری ۱۵ هزار و ۶۰۸ دستگاه وسیله نقلیه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : پارسال ۱۵ هزار و ۶۰۸ دستگاه وسیله نقلیه در استان شماره‌گذاری شد و تنها ۹۸۹ دستگاه اسقاط و از چرخه ترافیک خارج شدند.

محمد حیدری گفت : پارسال ۱۵ هزار و ۶۰۸ دستگاه وسیله نقلیه در استان شماره‌گذاری شد تا این تعداد به وسایل نقلیه اضافه شوند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در حالی شاهد شماره‌گذاری این تعداد وسیله نقلیه بوده‌ایم که تنها ۹۸۹ دستگاه اسقاط و از چرخه ترافیک خارج شدند.

نگرانی از افزایش بیشمار وسایل نقلیه با توجه به نوع معابر و زیرساخت‌های درون شهری استان، این افزایش آمار همه ساله اتفاق می‌افتد درحالیکه طی سالیان اخیر هیچ اتفاق خاصی درخصوص اصلاح هندسی معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر‌ها و مراکز پرتردد رخ نداده است.

پلیس برای کنترل ترافیک و تصادفات توان معینی دارد و افزایش بی رویه وسایل نقلیه بدون درنظر داشتن زیرساخت‌ها و عدم استفاده از تجهیزات هوشمند و مکانیزه کنترل ترافیک بسیار نگران کننده است.

نمی‌توان تاثیر افزایش وسایل نقلیه بر تعداد تصادفات و تلفات رانندگی را نادیده گرفت و به همین دلیل لازم است ارگان‌ها و سازمان‌های مسئول برای رفع مشکلات ترافیکی چاره‌اندیشی کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.