سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورحیدری:

کسری مواد اولیه در تولید انواع روغن خوراکی به زودی رفع می‌شود

رئیس سازمان صمت گیلان از رفع کسری مواد اولیه در تولید انواع روغن‌های خوراکی در استان خبر داد.

تیمور پورحیدری در بازدید از چند شرکت پخش و صنعتی در رشت گفت: تمامی اقلام ضروری و اساسی مصرف خانوار روزانه رصد و با هرگونه احتکار و گرانفروشی برخورد می‌شود.

او ایجاد تعادل بازار در سطح عرضه را از انتظارات سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از شرکت‌های پخش دانست و گفت: در پی کمبود برخی اقلام مصرفی در بازار در حال رصد بازار و شرکت‌های پخش هستیم.

رئیس سازمان صمت گیلان می‌گوید: کسری مواد اولیه در تولید انواع روغن‌های خوراکی با پیگیری‌های صورت گرفته این اداره کل و سازمان جهاد کشاورزی این موضوع به زودی مرتفع خواهد شد.

به گفته آقای پورحیدری با توجه به فرهنگ مصرف روغن‌های سرخ کردنی در استان‌های گیلان و مازندران هم اکنون روغن‌های پخت و پز بیشتر در انبار‌ها موجود است، ولی ذائقه و استقبال مصرف در حوزه سرخ‌کردنی است.

او از رصد و پایش نحوه عملکرد شرکت‌های پخش گیلان خبر داد و گفت: در برخی ایام هم بار روانی ایجاد شده سبب افزایش تقاضا در اقلام اساسی مصرف خانوار می‌شود که باید با تأمین این اقلام به میزان مناسب در بازار این فضای روانی را کاهش داد.

۳۱۱ شرکت پخش در استان گیلان در حال فعالیت هستند.

مشاهدات میدانی و گزارش مردمی نشان می‌دهد چند روزی است قفسه‌های فروشگاه‌های استان گیلان بار دیگر از روغن سرخ کردنی خالی شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.