سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جای خالی طرح های دانش بنیان در خراسان جنوبی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: با وجود ظرفیت بالای خراسان جنوبی جای خالی طرح‌های پژوهشی و دانش بنیان در خراسان جنوبی به چشم می خورد.

رئیس کل دادگستری استان در جلسه شورای قضایی خراسان جنوبی گفت: شورا‌های قضایی استان‌ها می‌توانند به کمک دولت بیایند، در سال‌های گذشته قوه قضائیه برای حل مشکلات مردم و تولیدکنندگان تلاش‌های بسیاری کرده است و امسال هم با توجه به شعار سال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان از اولویت هاست.

حجت الاسلام حمیدی به جای خالی طرح‌های پژوهشی و دانش بنیان در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: استان ظرفیت‌های بسیاری دارد که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به کمک آن بیایند که مهمترین آن خام فروشی معادن و محصولات کشاورزی است.

او گفت: باید برای تحقق سند تحول و تعالی قوه قضائیه تلاش جهادی کرد و تمام برنامه‌های سال ۱۴۰۱ بر اساس این سند تدوین شود ، پارسال دبیرخانه‌ای برای پیگیری برنامه‌های سند تحول در استان تشکیل شده و امسال هم بر اساس دستور معاون اول قوه قضائیه ستاد اجرایی سند تحول تشکیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان به اهمیت روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت:روز قدس، روز تقابل اسلام و کفر است و بنابراین باید همه آزادیخواهان جهان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در این راهپیمایی حضوری پر شور داشته باشند.

در این جلسه مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان هم، برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۱ را بیان کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.