یداللهی فارسی گفت: امکان انجام تحقیقات و داشتن آزمایشگاه بین رشته ای، نهراسیدن از سرمایه گذاری خطرپذیر و شکست خوردن در High-Tech باعث کارآفرین شدن دانشگاه ها خواهد شد.
رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران می گوید: در رشته ای مانند آموزش پزشکی، دانشجو در کلاس مفاهیم تئوری را می خواند و در بیمارستان، واحدهای عملی و تخصصی را فرامی گیرد.
او ادامه داد: آموزش کارآفرین را باید در سایر رشته ها هم ایجاد کنیم و همه رشته ها باید با مسائل واقعی که بعداً با آنها سروکار خواهند داشت، آشنا شوند؛ در گام بعدی باید مسائل و معضلات صنعت، جامعه و دولت را که به راه حل عملی نیاز دارد به عنوان موضوع پژوهشی به دانشگاه ارائه داد تا روی آن کار شود و نتایج تحقیقات را به کاربر یا صاحب مسئله منتقل کرد.