سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از دو سال وقفه

اجرای برنامه های بزرگداشت هفته کارگر در فارس

سرپرست اداره‌ کل تعاون فارس گفت: در ایام هفته کارگر تا ۱۱ اردیبهشت برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و اجتماعی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وحید خداپرست گفت: برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان‌های فارس برای گرامیداشت هفته کارگر که از ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و روز جهانی کارگر که ۱۱ اردیبهشت است پیش بینی شده است.

او گفت: کارگران در طول تاریخ با شکوه انقلاب اسلامی ایران چه در زمان مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در دوران دفاع مقدس پرچم دار عزت و سربلندی کشور بوده و اکنون نیز در جبهه اقتصادی با خودباوری و عزت نفس و با وجود مشکلات فراوان و زیر فشار سنگین‌ترین تحریم‌ها، در صف اول عمران و آبادانی کشور ایستاده و با از جان گذشتگی و خودباوری چرخ‌های صنعتی و اقتصادی کشور را به حرکت درآورده‌اند.

خداپرست، بر لزوم صیانت و حراست از جامعه کار و تلاش در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری شده، گفت: برنامه‌های هفته کارگر امسال در فارس در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و برگزاری مسابقات ورزشی و ... متناسب با عناوین مرتبط پیش بینی شده است.

او گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهداء، اجرای مسابقات ورزشی و پیامکی هفته کار و تلاش فارس، بازدید از موزه دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهداء کارگری، نواخته شدن زنگ ورزش صبحگاهی و کار همزمان در کارخانجات سراسر استان و مدارس، برگزاری میز خدمت در کارخانجات سراسر استان، برگزاری مسابقه قرآن کریم، تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور کارگری، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگری، برگزاری دوره‌های آموزشی قانون کار، ایمنی و تعاون برای جامعه کار و تلاش، تقدیر از کارگران و کادر درمان و افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری (یاریگران زندگی) در کارخانجات بزرگ استان ازجمله برنامه‌های هفته کارگر در فارس است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با لباس کار توسط کارگران و قرائت بیانیه جامعه کار و تلاش به مناسبت روز قدس، توزیع بسته‌های معیشتی در سراسر استان، برگزاری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه سال ۱۴۰۰ فارس و برگزاری جشن بزرگ روز جهانی کارگر در شیراز و شهرستان‌های فارس در روز ۱۱ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت کارگر در استان فارس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.