سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

حفظ اشتغال واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان در اولویت است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: اولویت ما حفظ اشتغال واحدهای تولیدی است و نخستین نمایشگاه دانش‌بنیان استان امسال برپا خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن‌پور در دومین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: به جهت حمایت از تولید این استان امسال  برنامه عملیاتی در همین ارتباط تدوین‌شده و برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح شهرستان‌ها قرار گرفته که در فروردین امسال این کارگروه تسهیل در شهرستان‌های تفتان و خاش برگزار شد.

او گفت:  از طریق اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان و پیگیری‌هایی انجام شده کارخانه تولید لبنیات مستقر در شهرک صنعتی زاهدان که به دلیل کمبود مواد اولیه دچار مشکل شده بود پس از تعطیلی یک روزه مشکل این واحد رفع و دوباره به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان  گفت: ایجاد اشتغال جدید در استان از طریق حمایت از تولید با توجه به اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست و از نظر اهمیت در سطح مصوبات هیات وزیران بوده ضروری است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.