سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم گیاه دارویی و ۶ تن خوراک دام قاچاق

فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

محمد محمدی گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت‌زنی در بازارچه پرویزخان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی قصرشیرین در بازرسی‌های انجام شده ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم گیاهان دارویی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۶ تن خوراک دام قاچاق در ماهیدشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه استان از کشف ۶ تن خوراک دام قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در محور ماهیدشت - کرمانشاه خبر داد.

جلیل سلطانی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از تردد یک کامیون حامل بار قاچاق در محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه تیمی از ماموران به محور یاد شده اعزام شدند.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مورد نظر که از ماهیدشت به سمت کرمانشاه در حال حرکت بود شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۶ تن خوراک دام قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد، ابتدا راننده خودرو و در ادامه ۲ نفر دیگر از اعضای باند قاچاق دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، ۸ قطعه لوازم یدکی قاچاق خودرو‌های سنگین به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

حیدر حق جویان گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی پاوه از حضور تعدادی قاچاقچی در ارتفاعات مرزی نودشه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل حضور قاچاقچیان شده و توانستند ۸ قطعه لوازم یدکی قاچاق خودرو‌های سنگین به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

قاچاقچیان متواری شناسایی، برای دستگیری آن‌ها تلاش می شود.

دستگیری سارق قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، سارق اموال و قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

علیرضا دلیری گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۷ بعثت با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات انجام شده موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

متهم به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد، او به دستگاه قضائی معرفی شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.