سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه‌دار شدن ۱۴۲ مددجوی کمیته امداد زرین دشت در طرح مسکن محرومان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرین دشت گفت: ۱۴۲ مددجوی زرین دشت در طرح مسکن محرومان خانه دار شدند.

علی اصغر صالحی گفت: در دو سال اخیر در حوزه مسکن روستایی محرومان ۱۲۲ خانوار و در حوزه شهری ۲۰ خانوار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد با دریافت تسهیلات ارزان قیمت ۸۰ میلیون تومانی از سوی بنیاد مسکن و کمک ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض از سوی این نهاد خانه دار شده اند.

او گفت: مجموع اعتبار پرداختی کمک‌های بلاعوض مسکن محرومان برای خانه دار شدن این افراد ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

صالحی گفت: برای ۲۰ خانوار تحت حمایت در حوزه شهری نیز از منابع محلی و اعتبارات استانی به ازای هر خانوار ۳۰ میلیون تومان و در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرین دشت گفت: در دو سال گذشته ۱۶۰ خانوار شهری و روستایی بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کرده اند که سهم هر یک از مددجویان ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بوده است.

او گفت: در دو سال اخیر ۷۰ واحد سرویس بهداشتی و عملیات لوله کشی گاز منازل مددجویان نیز با اعتباری  بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در زرین دشت ساخته شده است.

صالحی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان زرین دشت متقاضی دریافت تسهیلات مسکن و تعمیرات جانبی آن هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرین دشت گفت: در شهرستان زرین دشت ۵ هزار و ۷۰۰ خانوار به صورت چند خدمتی و تک خدمتی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.