سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست پر مهر ۲ هزار و ۲۱۷ حامی بر سر ایتام خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از جذب ۲ هزار و ۲۱۷ حامی در شب‌های قدر در استان خبر داد.

عرب گفت: در شب‌های قدر، ۵۶ پایگاه حامی یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در سطح خراسان جنوبی ایجاد شد و ۲ هزار و ۲۱۷حامی، حمایت معنوی خود را از ۳ هزار و ۳۴۳ فرزند یتیم و محسنین اعلام کردند.

او گفت: همه ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر پایگاه‌های حامی یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری این شب‌ها برپا می‌کند و حامیان بزرگوار با مشارکت در این طرح‌های معنوی، حمایت خود را از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت، اعلام می‌کنند.

عرب به تشریح طرح اکرام ایتام پرداخت و گفت: در این طرح ملی وخداپسندانه فرصت مناسبی است که فرد یا افرادی به عنوان حامی بصورت داوطلبانه در طرح حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان مشارکت کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: حامیان و خیرین می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در سطح استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekrarn.emdal.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

او گفت: ۲ هزار و ۳۶۰ فرزند یتیم و همچنین در قالب طرح محسنین ۶ هزار و ۴۸۱ فرزند محسنین تحت حمایت که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن و بیماری هستند تحت حمایت این نهاد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.