سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس معرفی شد

شیخ یوسف جمالی در مراسمی با حضور مسئولان استان هرمزگان به عنوان امام جمعه جدید اهل سنت بندرعباس معرفی شد.

 نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: همواره سرمایه‌های یک جامعه از دل حضور مؤثر افراد در مسائل اجتماعی، دینی، فرهنگی و اداری بیرون می‌آیند و ما هرچه بتوانیم این فضا را باز و سرمایه سازی کنیم می‌توانیم به سرمایه‌های بیشتری اتکا داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی‌زاده گفت: استفاده از جوانان طلبه می‌تواند منجر به نیروسازی در بدنه انقلاب شود، ما باید سرمایه‌هایی در استان پرورش دهیم تا بتوانیم از این ظرفیت در استان و کشور استفاده کنیم و با این رویکرد به دنبال این هستیم که در این جابجایی‌ها هم از سرمایه‌های قبلی استفاده کنیم و هم سرمایه‌سازی‌های جدید داشته باشیم.

وی گفت: علمای اهل سنت و شیعه ما در استان سرمایه‌های ملی هستند و می‌توانند در مسائل مختلف نقش‌آفرینی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شیخ قتالی تشکر می‌کنم که همواره همراه نظام و انقلاب بودند و تعامل خوبی با ما داشتند، ما برای استفاده از این سرمایه نیز برنامه‌هایی داریم تا به عنوان پشتوانه فکری و عملی در جاهای دیگر از وجودشان استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: برای شیخ جمالی نیز آرزوی موفقیت و سرعت و شتاب بیشتر متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی دارم تا با کمک هم با شتابی فزاینده در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت کنیم و جامعه اسلامی را به مراحل تعالی و پیشرفت بیشتر پیش ببریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.