سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء به پروژه‌های آبرسانی و راهسازی کردستان

استاندار کردستان از ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء به پروژه‌های زیرساختی و اولویت‌دار کردستان در حوزه‌های آب و راه خبر داد.

دکتر اسماعیل زارعی کوشا در جلسه‌ای با سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حضور نمایندگان مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی، نماینده شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در تهران برگزار شد، گفت: با توجه به عمق عقب ماندگی‌ها و نیاز استان به انجام و اجرای پروژه‌های مهم و زیرساختی دیداری با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء انجام شد.

استاندار کردستان گفت: این جلسه با دستور کار ورود قرارگاه خاتم الانبیاء برای کمک به توسعه زیرساخت‌های حوزه آب و راه و ارتقا شاخص‌های این دو بخش با بهره‌گیری از ظرفیت تهاتر نفت برگزار شد.

او می گوید: در کردستان پروژه‌های اولویت‌دار برای اجرا مشخص شده است، اجرای کنار گذر شهر‌های کامیاران و سنندج از مسیر کریدور شمال به جنوب و راه سنندج- مریوان – باشماق از جمله پروژه‌هایی است که مقرر شد از لحاظ فنی و اجرایی بررسی و برای عملیاتی شدن و بهره‌مندی از این ظرفیت در دستور کار قرار گیرند.

زارعی کوشا گفت: مقرر شد وزارت راه و شهرسازی نسبت به ارائه مشخصات و اسناد پروژه‌ها و معرفی به سازمان برنامه و بودجه کشور برای طی مراحل ترک تشریفات اقدام کند.

استاندار کردستان می گوید: یکی از مهمترین مسائل و دغدغه‌های این روز‌های مدیریت اجرایی استان را آبرسانی به شهر‌های دارای مشکل می باشد که شرکت مهندسی آب و فاضلاب باید در کوتاهترین زمان ممکن اسناد مالی پروژه‌های آبرسانی به شهر‌های قروه، دهگلان، بیجار و حسن آباد یاسوکند را جهت تنطیم تفاهم نامه و اخذ تاییدیه به سازمان برنامه و بودجه ارائه دهد.

او گفت:آبرسانی به شهر سنندج از محل سد آزاد دیگر پروژه مهم استان در حوزه آب است که در این جلسه بر تسریع در تامین لوله توسط شرکت آب نیروی ایران برای لوله گذاری و افزایش اکیپ کارگاهی و سه شیفته شدن فعالیت توسط موسسه اروندان تاکید شد.

به گفته زارعی کوشا ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام آبرسانی به سنندج از سد آزاد تامین شده و با توجه به تامین کامل اعتبار پروژه انتطار داریم مردم سنندج در کوتاهترین زمان ممکن از آب گوارا و سالم سد آزاد بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.