سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجیب حسنی:

سیاست های دولت با محوریت شعار سال اجرایی می شود

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت : برنامه های اجرایی دولت در شهرستان نیکشهر با محوریت شعار سال پیگیری و اجرایی خواهد شد.

مجیب حسنی   در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید گفت : مقام معظم رهبری در نامگذاری سال با تاکید برای "تولید" با محوریت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی در جامعه برای حل مشکلات اقتصادی جامعه و افزایش عزت و اعتماد به نفس ملی ، حجت را برای همه ما تمام کرده است.

او  گفت : تولید بعنوان محور فعالیت های اقتصادی نقش بسزایی در رفع نیازمندی های جامعه دارد و هرگاه نگاه مجریان سیاست های اقتصادی معطوف به تولید به خصوص تولید با تکیه بر توان داخلی باشد ، شاهد رشد و توسعه خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: مدیران که در رأس سیاست های دولت قرار دارند و رابط اصلی بین مردم و نظام هستند باید تمام تلاش خود را جهت افزایش رضایت مندی مردم و تحقق شعار سال بکار گیرند.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت : دستگاه های عضو کار گروه تولید و اشتغال تمام فعالیت ها و برنامه های عملیاتی خود را برای تقویت و افزایش تولید به ویژه تولیدات روستایی و مشاغل خانگی برنامه ریزی کنند.

حسنی همچنین در شورای آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر با تاکید بر ارتقاء شاخص های کمی و کیفی و تبیین سیاست ها فرهنگی و آموزشی نظام توسط دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس گفت: سند توسعه فضاهای آموزشی مطابق با نیاز مناطق تدوین شود و برای رفع کمبود ها ظرفیت های مختلف به کار گیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: به منظور جلوگیری و جذب بازماندگان از تحصیل خوابگاه های شبانه روزی دانش آموزی شهرستان تقویت خواهد شد.

مجیب حسنی سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: ورود خیرین بومی در امر مدرسه سازی می تواند در کاهش نارسایی ها آموزشی موثر باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.