سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب بیش از ۷ هزار انشعاب گاز جدید در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۷ هزار و ۱۳۴ انشعاب گاز جدید در سطح استان نصب شده است.

سردار اسماعیلی گفت: به منظور زدودن محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان اردبیل و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق، از ابتدای سال گذشته تعداد ۷ هزارو ۱۳۴ عدد انشعاب گاز جدید در سطح استان نصب گردیده که از این تعداد یک هزارو ۶۹۳ علمک در شهر‌ها و ۵ هزار و ۴۴۱ انشعاب گاز طبیعی در روستا‌ها نصب شده، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمک‌های نصب شده در سال گذشته به ۲۵۴ هزار و ۱۵۹ انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل ارتقاء ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستا‌های استان را شاخص مهمی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و اشتغال پایدار برشمرد و گفت: از کل علمک‌های نصب شده در سطح استان ۵۲ درصد در شهر‌ها و ۴۸ درصد در روستا‌های سطح استان نصب شده است.

اسماعیلی به توسعه زیرساخت‌های گاز طبیعی در اقصی نقاط استان اشاره کرد و زمینه‌های لازم را برای آغاز طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری به منظور جهش تولید و اشتغال زایی را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: با ایجاد مشوق‌ها و رفع بروکراسی‌ها در جلب اعتماد سرمایه گذاران آمادگی لازم را برای جذب مشترکین صنعتی و تامین انرژی طرح‌های بزرگ و کوچک صنعتی را داریم.

او ضمن اشاره به پیشرفت‌های صنعت گاز در استان ابراز امیدواری کرد و گفت: در زمینه اخذ مجوز‌ها و کاهش بروکراسی ادارای گام‌های خوبی برداشته شده است که منجر به تسهیل و تسریع فرآیند اخذ انشعاب چه در حوزه خانگی و عمومی و چه صنعتی شده است و این مهم علی الخصوص در بخش صنعتی به واسطه ارتباط تنگاتنگ این حوزه با اشتغال زایی با یک برنامه مدون عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل می‌گوید: در راستای تولید و اشتغال زایی این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران می‌دهیم که جای هیچ نگرانی در تامین زیرساخت‌ها نیست.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.