مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال گذشته بیش از ۱۸ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در سطح استان جذب شده است.

سردار اسماعیلی گفت: طی سال گذشته ۱۸ هزار و ۸۹۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۲۹ هزار ۷۳۹ مشترک رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل می‌گوید: گازرسانی به اقصی نقاط استان یکی از برکات نظام و دولت می‌باشد که با شتاب بسیار مطلوبی تداوم دارد، طوری که حداقل طی سال‌های گذشته هر سال قریب به ۱۰۰ روستای جدید به شبکه گازرسانی متصل شده اند و اکنون نیز شبکه گازرسانی به ۵۹ روستای جدید در حال اجراست که به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیلی تعداد روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را هزارو ۴۴۸ روستا برشمرد و گفت: از مجموع قریب به ۵۳۰ هزار مشترک گاز طبیعی بیش از ۱۴۳ هزار مشترک در بخش روستایی و بیش از ۳۸۶ هزار مشترک در بخش شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

او ارتقای روش‌های خدمت رسانی به مشترکین در کنار جذب مشترکین جدید را یکی از اقدامات ارزنده شرکت گاز استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع برشمرد و گفت: تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و کلیه شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی گفت: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.