سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری:

طرح‌های متعددی در راستای محرومیت‌زدایی در حال اجرا است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های متعددی در راستای محرومیت‌زدایی در استان در حال اجرا است، فرمانداران نیز همکاری لازم را در اجرای این پروژه‌ها خواهند داشت.

آقای حیدری در دیدار با سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی از سوی سپاه پاسداران در چهارمحال و بختیاری برای رفع محرومیت صورت گرفته است، گفت: قطعا هزینه در جهت رفع محرومیت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

اقدامات قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برای رفع محرومیت در عرصه مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان، کشاورزی و آبخیزداری، فرهنگی و هنری، کارآفرینی و اشتغالزایی، راه و پل‌سازی و ... است.


بیشتر بخوانید


درصدد هستیم از سفر ریاست جمهوری به استان نهایت استفاده را برای تخصیص اعتبار به طرح‌های نیمه‌تمام ببریم، این استان محروم است و برای رفع محرومیت نیازمند توجه ویژه مسئولان و کار جهادی هستیم.

محرومیت موجود در چهارمحال و بختیاری آمار مهاجرت از استان را بالا برده است، برای جلوگیری از مهاجرت جمعیت از روستا به شهر باید محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی را در دستور کار قرار دهیم.

برای کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی صورت گرفته است، باید در گام اول نرخ بیکاری در استان به میانگین کشوری برسد، برنامه‌های دیگری مانند توسعه راه‌ها و زیرساخت‌ها در دستور کار دارد.

باید مردم مزه مدیریت جهادی و کاهش محرومیت در استان را بچشند، پروژه‌های متعددی در راستای محرومیت‌زدایی در استان در حال انجام است، فرمانداران نیز همکاری لازم را در اجرای این پروژه‌ها خواهند داشت.

اجرای یک هزار و ۸۸۶ پروژه عمرانی از سوی سپاه در چهارمحال و بختیاری

در ادامه سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی، گفت: سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) یکی از سپاه‌های استانی فعال در زمینه محرومیت‌زدایی در کشور محسوب می‌شود.

یک هزار و ۸۸۶ پروژه عمرانی اعم از ساخت مساجد، گلزار شهدا، محور‌های مواصلاتی، مدارس، مسکن و یا اقدامات جهت آبرسانی شرب و کشاورزی و. از سوی تمامی رده‌های سپاه پاسداران با فرماندهی سپاه قمربنی هاشم در این استان انجام شده است.

همچنین تا به امروز ۴۶ هزار و ۸۶۰ پروژه غیرعمرانی مانند تامین جهیزیه و سایر کمک‌های مومنانه در این استان صورت گرفته که تمامی این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۳۸۸ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان را به خود اختصاص داده‌اند و تمامی این اقدامات نیازمند تشکر ویژه از تمامی افرادی است که در استان در انجام این اقدامات سهیم هستند.

قرارداد‌های قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) به اتمام رسیده است، باید قرارداد جدیدی منعقد شود، هیچ محدودیتی برای ارائه خدمت در این استان وجود ندارد، قرارگاه امام حسن (ع) درصدد تهیه یک جهیزیه کلان است که این استان نیز دارای سهم مشخص از این میزان جهیزیه است.

امروزه سپاه پاسداران در تمامی رده‌ها مانند نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوافضا، قدس و قرارگاه‌های تحت امر آماده ارائه خدمت به مردم کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.