۴۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردمی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا در استان چهارمحال و بختیاری در قالب قرارگاه مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.

سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه ۲۸۳ واحد مسکن مددجوی و یک‌هزار و ۲۵۰طرح محرومیت‌زدایی در آستانه برگزاری کنگره ملی ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: این میزان کمک در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع کرونا توزیع شد.

توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی و مردم‌نوازی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.


بیشتر بخوانید


فعالیت سپاه مکمل کار دولت‌هاست، در هر برهه و زمانی که نیاز باشد سپاه و بسیج حضور فعال برای امدادرسانی به نیازمندان را دارند.

در راستای محرومیت‌زدایی با همکاری کمیته امداد امام، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی ساخت ۲۸۳ واحد مسکن از سال ۹۷ در استان آغاز شد که به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

یک‌هزار و ۲۵۰طرح محرومیت‌زدایی در استان در قالب طرح‌های مختلف در مناطق روستایی و محروم استان اجرا و ۱۵ کارگاه اشتغالزایی کوچک نیز برای ایجاد اشتغال افتتاح شد.

رفع محرومیت یکی از برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و امام حسن (ع) است.

تمهیدات لازم برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار