سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اصفهان:

برخورد با گران‌فروشان به شکل جدی اجرایی می شود

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برخورد با گران‌ فروشان در دستور کار قرار گرفت و به شکل جدی آغاز شد تا دست دلالان در بالا رفتن قیمت‌ها کوتاه شود.

امیررضا نقش در ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: بسته‌بندی مواد غذایی بهانه‌ای برای گران‌فروشی شده است که باید بازرسین و متولیان امر با افراد خاطی برخورد کنند.

بسته‌های مواد غذایی راهی برای سودجویی شده بطوری که از یک سو، گرم ذکر شده روی بسته‌ها با گرم واقعی فاصله دارد و با قیمت بالاتر بفروش می‌رسد که جلوی این کار باید گرفته شود.

اواز اتمام یکصد تن گوشت گوسفندی در اصفهان تا خبر داد و خواستار تامین آن و تخصیص سهمیه‌ای از سوی تهران به استان شد و گفت: در حوزه تامین گوشت دام سنگین با مشکل مواجه نیستیم و ۴۲۰ تن موجودی فعلی است و ۲۶۰ تن از سهمیه ایام نوروز توزیع شده است.

نقش از توزیع ۶۰۰ تن مرغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: روزانه زیر ۲۰۰ تن مرغ در سطح استان اصفهان توزیع می‌شود.

او قیمت تصویب شده برای شکر را در این ستاد بین ۱۳ هزار تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: جلسه فوق العاده‌ای برای تایید نرخ جدید و نحوه توزیع و رفع موانع گرفته و نتایج به تمام واحد‌ها اعلام خواهد شد.

۲۲۲ تن تخم‌مرغ قبل سال به اصفهان وارد کردیم که ۱۰۴ تن آن تاکنون توزیع شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان می‌گوید در دو ماه باقی مانده از دوران تحصیلی، برنج و گوشت دانشگاه‌ها تامین شودبه طوری که در گذشته غذا‌های دانشجویی به بخش‌های خصوصی واگذار می‌شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.