سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد

انجام بیش از ۱۴۹ هزار خدمت غیر‌حضوری در شرکت گاز ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انجام ۱۴۹ هزار و ۹۲۹ خدمت شرکت گاز استان ایلام به مشترکین و ارباب رجوع به صورت غیر‌حضوری در سال گذشته خبر داد.

به گفته آقای شمس‌اللهی، خدمات غیر‌حضوری شرکت گاز ایلام در ۱۵ حوزه کاری مختلف بوده است که طی بررسی‌های به عمل‌آمده و نظر سنجی‌های انجام شده، رضایت نسبی آحاد مختلف مردم شهری و روستایی را فراهم کرده است.

او به مهمترین خدمات غیرحضوری در این شرکت اشاره کرد و گفت: این خدمات شامل انتقاد تلفنی، ثبت رقم مصرف و شماره کنتور، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، پاسخگویی مسئولان، خدمات الکترونیکی، نصب و جابجایی علمک، استعلامات، درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست تغییر نام، پرداخت آنلاین قبض و ... بوده است.

شمس‌اللهی گفت: سال گذشته ۱۴۹ هزار و ۹۲۹ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده‌است که از این تعداد ۲۵۴ مورد حضوری و ۱۴۹ هزارو ۶۷۵ مورد آن بصورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شده است.

او گفت: این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طی نظرسنجی‌های به عمل آمده بیش از ۹۰ درصد جامعه شهری و روستایی استان از ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی رضایت دارند.

او گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش هزینه‌های تردد مشترکین، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به تردد‌های غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات و موارد درخواستی خود را مطرح و پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: این شرکت در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات‌دهی غیرحضوری، سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب‌سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات‌دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.