سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم راسخ مدیریت شهری اصفهان برای بازآفرینی شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لزوم توجه به بازآفرینی شهری مورد تاکید مدیریت شهری و شورای شهر ششم است.

محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور سی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گفت: با تکیه بر سخن گهربار امام حسن (ع) درباره مشورت، بر جایگاه نهاد مردمی شورا با رویکرد همگرایی و تعاملات بین بخشی تاکید می‌کنیم تا بتوانیم با همین رویکرد و بهره‌مندی از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی برای رسیدن به شهری زیست پذیر و در راستای توسعه پایدار گام برداریم.

او در خصوص رویکرد شورای اسلامی شهر در ساماندهی محلات کم برخوردار، گفت: ساماندهی کالبدی و خدمات حوزه شهری، حمل‌ونقلی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از جمله رویکرد‌های شورای اسلامی شهر و بخشی از بودجه را به خود اختصاص داده است؛ در این راستا باید پروژه‌های تعریف شده در محلات سریع‌تر آغاز شود و اگر در ادامه نیاز به اعتبارات بیشتری بود، شورای اسلامی شهر آمادگی دارد با اصلاح بودجه، رشد سریع و رفع محرومیت را در محلات رقم بزند.

لزوم توجه به بازآفرینی شهری مورد تاکید مدیریت شهری و شورای ششم است تا با تقویت تعاملات بین بخشی آنچنان که شایسته کلانشهر اصفهان است در این خصوص اقدام کنیم.

به گفته نورصالحی بافت تاریخی و فرسوده نیازمند تفکیک و تمایز مفهومی در برنامه‌ها است و دستگاه‌های همکار و مسئول علاقه‌مند به فعالیت در این بخش هستند و در نخستین روز‌های سال جدید جلساتی داشته‌ایم، با توجه به بسته‌های تشویقی حوزه بافت فرسوده تلاش می‌شود زمینه فعالیت دستگاه‌های مرتبط و بخش خصوصی در این راستا فراهم شود تا این حوزه رونق یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان، پرداخت وگفت: ایشان فرمودند بسیاری از مسئولان به علل مختلف به ترک فعل مبتلا هستند که خداوند در این خصوص به صورت سختگیرانه مورد مواخذه قرار می‌دهد. ایشان انفعال را نیز آسیب جدی برشمردند که دشمنان تلاش دارند با روش‌های گوناگون آن را در جامعه القا کنند. بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، امروز ناامید کردن مردم جفا به مردم، کشور و انقلاب است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.