سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرمت ورزشگاه انقلاب کرمانشاه پس از حدود ۱۵ سال

قائم مقام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ورزشگاه انقلاب کرمانشاه پس از حدود ۱۵ سال احیا و مرمت می‌شود.

فرهمند سال افزون با اشاره به قدمت حدود ۵۰ ساله ورزشگاه انقلاب کرمانشاه، گفت : مجموعه انقلاب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ورزشگاه‌های استان میزبانی رویداد‌های ورزشی مختلفی را در دهه‌های گذشته داشته است.

به گفته قائم مقام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه آخرین باری که فعالیت‌های مرمتی در این ورزشگاه انجام گرفته، حدود ۱۵ سال پیش بود، بنابراین نیاز بود که دوباره بخش‌هایی از آن مرمت و بازسازی شود.

در این راستا تلاش شد تا از ظرفیت بخش خصوصی برای احیاء این مجموعه ورزشی قدیمی استفاده شود، لذا طبق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شد.

ماده ۲۷ یک ظرفیت قانونی برای پروژه‌های نیمه تمام و نیاز به تعمیر به منظور حفظ و نگهداری آن‌ها است که سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و در مقابل برای مدت معینی آن پروژه بصورت اجاره در اختیار او خواهد بود.

سرمایه گذار ورزشگاه انقلاب موظف است که در کنار بازسازی چمن ورزشگاه، تکمیل و بهسازی رختکن، ساماندهی سکوی تماشاگران، فنس دور زمین، ترمیم سیستم روشنایی و ... را در این ورزشگاه انجام دهد.

سرمایه گذار مجموعه ورزشی انقلاب مکلف شده تا در طول هفته تایم‌های رایگانی را در اختیار تیم‌های منتخب استان برای تمرین و مسابقه قرار دهد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.