سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مسجد الحسین جوادیه بیرجند صورت می‌گیرد

بهره مندی از آموزه‌های قرآنی در محافل انس با قرآن

حدود ۱۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان شمال شهر بیرجند با حضور در حلقه‌های قرآنی و محافل انس با قرآن، نکاتی را در خصوص کلام خدا فرا می‌گیرند.

در ماه مبارک رمضان برگزاری مراسم انس با قرآن حال و هوای دیگری دارد.

در مسجد الحسین جوادیه بیرجند مراسم انس با قرآن را جوانان و نوجوانان برگزار می‌کنند و در خلال برنامه ها، نکات قرآنی می‌آموزند.

برگزاری حلقه‌های تخصصی قرآنی و محفل انس با قرآن از برنامه‌های این افراد در شب‌های ماه مبارک رمضان است.

حضور نوجوانان و جوانان در حلقه های تخصصی قرآنی

یکی از نوجوانان حاضر در این برنامه می‌گوید: از ابتدای ماه مبارک رمضان در حلقه روخوانی قرآن کریم شرکت می‌کنم و استاد حلقه، نکاتی را در این خصوص آموزش می‌دهد.

او می‌گوید: در این حلقه حدود ۱۰ نفر حضور دارند و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان، نکات مفیدی را درباره قرآن و روخوانی آن بیاموزیم.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شرکت کنندگان که در حلقه معرفتی حاضر بود گفت: در این حلقه مباحث معرفتی و دینی مطرح می‌شود و تمام افراد نیز در بحث شرکت می‌کنند.

او گفت: پس از پایان حلقه، یک نفر به نمایندگی از گروه در محفل انس با قرآن ارائه مطلب می‌کند و نکات آموخته شده را به دیگران نیز منتقل می‌کند.

برگزاری هشت حلقه تخصصی قرآنی در ماه رمضان

موسوی مسئول برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد الحسین جوادیه بیرجند گفت: هشت حلقه تخصصی قرآنی در ماه مبارک رمضان، موضوعات مختلف را بررسی می‌کنند.

او گفت: اساتید این حلقه ها، هر شب یک نفر را به نمایندگی از تمام گروه انتخاب می‌کنند تا او ارائه مطلب داشته باشد و سطح پیشرفتش مشخص شود.

موسوی گفت: در برخی از شب‌ها نیز مراسم ویژه‌ای از جمله سخنرانی مذهبی و قرائت قرآن از سوی قاریان مشهور برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد الحسین جوادیه بیرجند گفت: این برنامه هر ساله به منظور رشد سطح معارف قرآنی کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.