سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعقیب و مجازات مداخلات پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت

معاون انتظامی نظام پزشکی کرمانشاه طی نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب استان، خواستار تعقیب و مجازات مداخلات پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت علمی و عملی در آرایشگاه‌های زنانه شد.

فریبرز ایمانی گفت : با توجه به گزارش‌های مردمی و جامعه آگاه پزشکی استان، مبنی بر روند افزایش مداخلات پزشکی و دندانپزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت علمی و عملی، این موضوع خطری جدی برای سلامت جامعه می‌باشد.

به گفته معاون انتظامی نظام پزشکی کرمانشاه در آرایشگاه‌های زنانه مواردی مانند تزریق ژل، بوتاکس، هایفوتراپی، لیزر، مزوتراپی و پلاسما که طبق مقررات مجاز نمی‌باشد، انجام می‌شود.

گسترش این امر ضمن افزایش عوارض ایجاد شده از قبیل سوختگی و عفونت، احتمال بروز عوارض بسیار خطرناک از جمله انتقال بیماری‌های پوستی، ایدز و هپاتیت را در بر دارد.

با عنایت به اینکه اعمال این افراد مصداقی از جرم مداخله غیرمجاز در امور پزشکی است، بنابر مستند قانونی، از دادستان دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تقاضای تعقیب و رسیدگی و مجازات مرتکبین و مسببین داریم که از بروز این عوارض خطرناک در جامعه جلوگیری شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
اعتراض نکنین ب پزشکا و کادر بیمارستانی چون حق با اوناست...بذارین هر چقد دلشون میخواد شمارو تیغ بزنن..هرکیم اعتراص کرد بگو هرگونه توهین واعتراص ب کادر بیمارستان ۷۴صربه شلاق داره...