سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایى پل حصه گاه در شهرستان مانه و سملقان

عملیات اجرایى پل حصه گاه در شهرستان مانه و سملقان آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  گفت: بیش از ۳ میلیارد تومان قرارداد پیمانکار این پل است که با احتساب میلگرد و لوله ها، بیش از ۵ میلیارد تومان سرمایه گذارى مى شود.

جعفر شهامت گفت: از طول راه هایى که آسفالت شده بود یا پل هاى مناسبى ساخته نشده و یا فاقد پل بود و برخى جا‌ها حالت آبنما داشت.


بیشتر بخوانید


او گفت: ۲۱ پل احصا شد که یکى از پل‌ها بنا به دلایلى از اولویت حذف و احداث ۲۰ پل با وجود اعتبار اندک و کمک مسئولان به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شوراى اسلامى آغاز شد.

شهامت گفت: در نهایت احداث ۲۳ پل را شروع شد که از این تعداد ۱۱ پل به طور کامل به بهره بردارى رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:در حال حاضر  ۸ پل در دست ساخت است؛ خرداد ماه امسال ٣ پل قابلیت بهره بردارى دارد و تا هفته دولت ٢ تا ٣ پل تکمیل مى شود و در مجموع پل هاى به بهره بردارى رسیده ٢٣ پل خواهد شد.

 شهامت گفت: بیش از ۶ هزار و ٧٠٠ آبرو و پل در طول ۴۰۰۰ کیلومتر راه آسفالته استان موجود است که بخش مهمی از سرمایه راه‌های استان است.

 به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۶ پل در مسیر کهنه جلگه در حال احداث است که از این تعداد، ۴ پل قابل گذر شده و ٢ پل دیگر در آینده قابل گذر مى شود که معادل ۸ تا ۹ کیلومتر آسفالت است.

شهامت گفت: آسفالت راه هاى روستایى استان از ۱۴ فروردین آغاز شد و به طور میانگین روزى یک کیلومتر راه روستایى در شهرستان هاى استان آسفالت مى شود و طی ۱۰ روز آینده هم اغلب دیگر پیمانکاران در راه‌های شریانی و اصلی فعال خواهند شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.