معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر احداث پل روستای اسطرخی با هدف اتصال شهرستان‌های شیروان و اسفراین تا پایان امسال تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: به لحاظ جغرافیایی شهرستان‌های شیروان و اسفراین با یکدیگر هم مرز هستند، اما مردم برای تردد مسیر این دو شهرستان باید از مرکز استان عبور کنند.

رجب زاده افزود: پارسال عملیات اجرایی گذر مرزی اوغاز شیروان به باجگیران آغاز شد و احداث پل روستای اسطرخی موجب کوتاه شدن مسیر ترازیت وسایل نقلیه به پایتخت می‌شود.

او با بیان اینکه مقدمه آغاز احداث پل رفع تملک و آزادسازی اراضی در روستای اسطرخی است، دستور داد: این موضوع باید با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، اداره راهداری کل حمل و نقل جاده‌ای و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بررسی شود و با بازدید میدانی از منطقه طرح کارشناسی برای اجرا تا سه شنبه ارائه شود.

رجب زاده اظهار کرد: طرح بافت بارارزش روستای اسطرخی نیز درگیر حل مشکل احداث پل می‌باشد و وزیر کشور نیز برای اجرای این پروژه تاکید دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بااشاره به موضوع واگذاری خانه‌های سازمانی، گفت: این واگذاری‌ها باید با هماهنگی فرمانداران باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.