سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان؛

قرارگاه جهادی برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان همت کند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل قرارگاه جهادی برای کمک به حل مشکلات مردم و گروه‌های جهادی برای حل مشکلات حوزه آب، بهداشت و آموزش در نقاط مختلف استان همت کنند.

رحمدل بامری   در جلسه قرارگاه جهادی منطقه بلوچستان در فرمانداری چابهار  گفت : خیران، گروه‌های جهادی، سمن‌ها و مسوولان با همدیگر تعامل لازم را داشته و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مشکلات را کاهش دهند چون نقش قرارگاه جهادی، تسهیل و هماهنگی بهتر برای انجام کارها است.

او ضمن قدردانی از حضور گروه‌های جهادی و نیروهای انقلابی و فرمانداران گفت: با استفاده از بانک اطلاعاتی و اولویت‌بندی طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل آنها در حوزه‌های مختلف نظیر شبکه‌های داخلی آب روستایی با فعالیت جهادی می‌توان اقدامات موثری انجام داد.

بامری گفت: تشکیل قرارگاه جهادی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان و فعالیت آن با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌های اداری همچون دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و امور آب و فاضلاب استان طرح‌های نیمه‌تمام را اعلام و با هماهنگی و تعامل و مکاتبات لازم با امضای استاندار پیگیری کنند تا شاهد تکمیل طرح‌ها و کاهش مشکلات پیش رو باشیم.

بامری گفت: متاسفانه در برخی از روستاها بدون هماهنگی با دستگاه‌های مختلف اداری، مدارس با فاصله بیش از ۲ کیلومتر ساخته شده که باید شبکه آب و برق را با هزینه گزاف انجام داد این در حالی است که با یک هماهنگی می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد.

او از پشتیبانی سپاه پاسداران، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان مرتبط با این حوزه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری فرمانداران جنوب استان و نیروهای انقلابی و جهادی بسیاری از مشکلات مرتفع شود.

کار جهادی باید درست و برای رضای خدا باشد

جواد سپاهی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار نیز در این جلسه گفت:  کار جهادی باید درست، صحیح و برای رضای خدا باشد تا حل مشکلات مردم و بهره مندی مردم و درنهایت رضایت خالق و مخلوق را به دنبال داشته باشد.

او گفت: با توجه به نیت خالص و انقلابی بودن کارهای جهادی و برکات فراوان انجام کارهای خیر و  نخستین جلسه کاری‌ام پس از معارفه با گروه‌های جهادی است که امیدوارم موثر و مفید واقع شود.

سپاهی گفت:  توجه به شرایط بومی منطقه‌ای و کمک به مردم باید مورد توجه گروه‌های جهادی و مردم نهاد باشد تا با استفاده از ظرفیت‌های این استانِ جوان بتوان موفقیت‌های لازم را به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های جوان است لذا کارها باید به خوبی انجام تا مردم نفع زیادی از اقدامات ببرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.