سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک مردم گیلان برای بازسازی عتبات عالیات

گیلانیان پارسال ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در جلسه هماهنگی این ستاد در فرمانداری آستارا با بیان اینکه پارسال گیلانیان ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به این ستاد اهدا کردند، گفت: شعار این ستاد) هر گیلانی ۷ هزار و ۵۰۰ تومان در سال کمک به بازسازی عتبات عالیات است.

به گفته مجید دوهندو، برای بازسازی عتبات عالیات تفاهم نامه‌هایی با سپاه، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش در استان گیلان منعقد کرده ایم.

فرماندار آستارا هم در این جلسه با اشاره به سابقه فرهنگ، اصالت و ارادت مردم این شهرستان به ائمه معصومین علیهم السلام گفت: مردم با فرهنگ آستارا هر سال قبل از شیوع کرونا میزبان بیش از ۲۰ هزار زائر خارجی اربعین بودند و ارادت این ملت شریف به اهل بیت علیهم السلام تمام شدنی نیست.

به گفته عنایت رضایی پور، همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی نماد قدرت و آزادگی اسلام است و بیش از ۱۲۰ هیئت مذهبی در این شهرستان فعال است و همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی تا کربلای معلی نباید یک راهپیمایی ساده تلقی کرد.

در پایان این جلسه از تلاش‌ها و زحمات مهرداد گلکار قدردانی و کریم اندرونی به عنوان مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.