سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان مطرح کرد؛

لزوم توانمندی نیروهای جوان در ادارات کردستان

زارعی کوشا گفت:نیرو‌های جوان در ادارات دولتی این استان باید تربیت شوند،میران باید فرصت حضور جوانان در مسئولیت‌های مختلف را فراهم کنند.

استاندار کردستان در مراسم تکریم و معارفه شش مدیرکل ستادی استانداری کردستان گفت:مدیران در عین جدیت و نظارت دقیق بر زیرمجموعه‌های خود، باید اخلاق‌مدار باشند، رعایت اخلاق در هر عرصه‌ای ضروری است و رعایت این مهم در بین مدیران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

زارعی کوشا گفت: تغییرات مدیریتی زمینه ساز بهبود خدمت رسانی به مردم است، این جابجایی‌های مدیریتی امری طبیعی است و انتظار داریم که مدیران جدید با جدیت و تلاش جهادی در مسیر کمک به توسعه استان مشارکت داشته باشند.

او ضمن تقدیر و تشکر از مدیرانی که امروز تکریم شدند،گفت: اگر جابجایی‌ها نبود بسیاری از تحولات صورت نمی‌گرفت لذا این جابجایی‌ها نافی توانمندی، صلاحیت و توفیقات دوستان نیست.

استاندار کردستان از مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی استان خواست در راستای توانمندسازی نیرو‌های زیرمجموعه خود و جانشین‌پروری تلاش کنند.

دکتر زارعی کوشا می گوید: توجه به درخواست‌های مردم و بررسی آن‌ها یکی از انتطارات جدی ماست و همه مدیران از جمله همکاران پر استانداری باید به آن توجه داشته باشند.

او گفت: همه مدیران ستادی استانداری با تلاش و کوشش باید نقش نظارتی و هدایتی خود را انجام دهند.

در این مراسم شش مدیرکل ستادی استانداری در بخش‌های مختلف حقوقی، دفتر فنی، تحول اداری، فناوری، سیاسی و اداری و مالی استانداری معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.