معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فاز اول تفویض اختیار حداکثری به مدیران اقتصاد و دارایی استان‌ها با امضای وزیر اقتصاد، فردا به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

ذبیح الله سلمانی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان، گفت: این تفویض اختیار مسئولیت مدیران استانی را سنگین‌تر می‌کند و بایستی آن‌ها با استفاده از نظرات و ظرفیت‌های کارشناسان خبره استان این مسئولیت را به سرانجام برسانند.

او گفت: ما نیز در مرکز از نظرات استانی در تعیین خط مشی‌ها غافل نخواهیم بود و حداکثر استفاده را در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها از نظرات استانی خواهیم برد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مدیر جدید امور اقتصادی و دارایی استان باید در راستای سیاست‌های ابلاغی دولت، سند تحول و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی وزارت اقتصاد و دارایی که چند روز آینده ابلاغ می‌شود، گام بردارد.

به گفته او: یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی ما تامین معیشت کارکنان است که امیدواریم مدیریت جدید استان نیز این دغدغه را مدنظر قرار داده و با همکاران ما در استان با احترام و تعامل رفتار کنند.

 

به گفته سلمانی: این سمت‌ها و عناوینی که انسان کسب می‌کند همگی در مقدرات او نوشته است، اما این مسئولیت‌ها پایدار نیستند و باید روزی به فرد دیگری تحویل داده شود.

او گفت: هر مسئولیتی، یک موهبت و امانت الهی است، که  باید بسیار در انجام این موهبت الهی تلاش و مراقبت کنیم، زیرا فردای قیامت از تک تک ما مسئولان در مورد مسئولیت محوله سوال خواهد شد و ما باید پاسخگو باشیم.

 

معاون وزیر اقتصاد گفت: چه بهتر که از این امانت الهی در جهت خدمتگزاری به مرد و نظام اسلامی استفاده کنیم و با روی سفید و گشاده این مسئولیت را به فرد بعدی واگذار کنیم.

در این جلسه از خدمات چهار ساله «محمدعظیم ملک» مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی کردستان تقدیر و «محمد مشیرپناهی» به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.