سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر کردستان به بیش از ۱۷ هزار حادثه دیده در سال گذشته

مدیرعامل هلال احمر کردستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته به بیش از ۱۷ هزار نفر در مناطق مختلف استان امدادرسانی کردند.

دکتر پیام جلالی گفت: در سال گذشته، در حوادث جاده‌ای به هزار و ۲۲۲نفر، سیل و آبگرفتگی ۹۷ نفر، حضوری ۴۳نفر، برف و کولاک ۱۲ هزار و ۱۱ نفر، شهری ۲۰۱ و کوهستان ۴۶ نفر امدادرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل هلال احمر کردستان  گفت:تعداد کل حوادث به وقوع پیوسته ۴۶۶ مورد بود ،در سال گذشته، سه هزار و ۸۷۵ نفر اسکان داده شدند که از این تعداد سه هزار و ۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک و ۷۵۳نفر متاثر از وقوع زلزله بودند.

به گفته او در حوادث سال گذشته ۱۳۷ نفر فوت کردند هم چنین در این حوادث ۲۴۸ نفر نجات یافتند که از این تعداد ۲۲۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

جلالی گفت: در عملیات انجام شده طی یک سال گذشته، ۳۸۸ دستگاه آمبولانس، ۶۷۴ تیم عملیاتی و دو هزار ۲۹۰ نفر امدادگر و نجاتگر به صحنه حوادث اعزام شده و ۱۰۵ مورد عملیات رهاسازی توسط این جمعیت صورت گرفت و همچنین ۲ عملیات امداد هوایی انجام شد.

مدیرعا مل جمعیت هلال احمر کردستان می گوید: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند و در جهت سلامتی و کمک رسانی به هموطنان گام برمی‌دارند و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با اطلاع به ۱۱۲ تیم‌های امدادی جهت ارائه خدمات در کمترین زمان به محل اعزام می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.