مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه جاری، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۲۲۹ حادثه دیده امداد رسانی کردند.

پیام جلالی گفت: در ایام نوروز امدادگران جمعیت هلال احمر استان به ۳۵ مورد حادثه امدادرسانی کردند که این حوادث شامل ۲۸ مورد جاده‌ای، ۴ مورد خدمات حضوری، ۲ مورد برف و کولاک و یک مورد کوهستان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از مجموع کل حادثه دیدگان ۱۲۶ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای بودند که توسط امدادگران این جمعیت ۱۳ مورد رهاسازی، انتقال ۱۰ نفر از مصدومان به مراکز درمانی و اسکان ۲۷ نفر نیز در این ایام صورت گرفت.

به گفته او در این مدت ۱۱۹ نیروی عملیاتی در قالب ۳۹ تیم به همراه ۲۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و امدادرسانی به حادثه دیدگان را برعهده داشتند.

جلالی گفت: ۳۱ پایگاه ثابت، موقت و سیار امدادی جمعیت هلال احمر کردستان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ دایر شد که این ۳۱ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت جاده‌ای، امداد هوایی، کوهستان و واکنش سریع، ۱۰ پایگاه پشتیبان و هشت پایگاه موقت و سیار بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان  می گوید: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی هر لحظه آماده ارائه خدمت به مردم هستند و در جهت سلامتی و کمک رسانی به هموطنان گام بر می‌دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.