سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامد، انعکاس صدای مردم در آئینه پاسخگویی مسئولان

مرکز سامد یا همان سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت یکی از راه‌های بیان مشکلات و تقاضا‌های مردم از دستگاه‌های دولتی است.

 مصطفی مرادی گفت: اپراتور‌های این مرکز همه روزه و در ساعات اداری پاسخگوی درخواست‌های تلفنی مردم هستند و مردم می‌توانند. با شماره گیری ۱۱۱ با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

 مدیر دفتر بازرسی استانداری همدان گفت: هر ماه استاندار که بالاترین مقام اجرایی در استان محسوب می‌شود و تعدادی از مدیران هم با حضور در این مرکز شخصا پاسخگوی مردم هستند.

او گفت: در زمستان گذشته بیش از ۱۲۰۰ تماس ثبت شده که ۷۰ درصد آن‌ها به سرانجام رسیده است.

مرادی گفت: با ثبت مشخصات فردی تقاضا کننده به او یک کد پیگیری داده می‌شود و دستگاه‌های مربوطه در نهایت ظرف ۱۰ روز باید پاسخگوی درخواست افراد باشند.

 مدیر دفتر بازرسی استانداری همدان گفت : اگر دستگاهی پاسخگو نباشد و یا در پاسخگویی طفره برود، دفتر ریاست جمهوری پیگیر امور خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.